tisdag 13 september 2011

Ett bråk om adoption..!!

OJ..!!!

106 dagar sedan det senaste inlägget....
Men det har sina förklaringar vill jag lova.

Era undertecknad har haft en relationskris modell större..!!

Emelie har lääääänge tjatat om att vi verkligen borde utveckla våran relation för att ytterligare komma varandra närmre.
Men JAG har däremot tyckt att vi har det rätt bra i vårt förhållande till varandra men för att inte visa mig omöjlig föreslog jag att jag absolut kunde tänka mig att ställa till med en parmiddag Fredagen därpå och frågade om hon gillade Baconlindad kycklingfilé.
Jag har fått onda ögat av Emelie förr....
Men det här var något helt annat..!!!


- PARMIDDAG..?!

Emelies förslag däremot fick mig att ligga sömnlös i över en månad..!!
Tror ni inte tösen syftade på en adoption..?!!

Hur tror hon att det skulle funka..?!
Den här karln reder knappt sig själv, kan inte laga mat så det där med Baconlindad kycklingfilé hade fått bli en cateringfirmas primära uppgift.
När stämningen mellan oss var som allra sämst fick Emelie en fråga från en vän om hon kunde ställa upp som hundpass under tiden han sippar drinkar på Rhodos.
Jag tyckte att detta var ett utmärkt uppdrag för miss kompromiss innan vi gick vidare i vår diskussion
angående adoption.

Tänker inte gå in något närmre på hur veckan med hundpass såg ut, men jag kan säga att hon sedan dess inte yppat ett ord om vare sig adoption eller att ta vår relation ytterligare ett steg framåt.





I sina bästa stunder kunde det se ut såhär....

Jag borde egentligen inte, men............ Vad va det jag sa..!!

Jag Älskar dig ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar