fredag 23 september 2011

Bad desicions make good stories.

JA..!!  de är officiellt, jag är sämst på att uppdatera denna blogg. Grunden till detta är att Matthias är sjukt duktig på att skriva, och att göra narr av mig, och kan jag klå de.... nej, jag kan nog inte de, så jag struntar i att försöka. För här har vi "mannen som har talets gåva" vs "tjejen som har slagets kraft". 

Perfekt combo helt enkelt. 

Matthias har varit i våran butik i Sthlm och jobbat denna vecka, men idag kommer han tillbaka WiiiiHOOO!!! 
Vad händer i helgen da, gotte folk?! Lönehelg och allt....

Min plan "Live in love, love to live"

Fredag -Träna, sola.... O se vart kvällen tar mig....
Lördag -  Utgång med Lisa och en massa random peps.... Vi tänker peruk, baggy, sneakers... 
o tappa det, sounds good, gonna be awesome..!!!
Söndag - Söndags brunch (Såklart..!!) sen myskväll hos Emilia. 

Känns som att den grym helg är på ingång, livin the dream!

Smisk & Köss 
ps. Kött är kärlek ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar