lördag 14 maj 2011

" The weekend off "

Jag, Semlan, Klemsan, Emi, Empa...call med whatever...I have the weekend off...!!!

Jag älskar mitt jobb, ooohh yes I do...ni vet när man vaknar på morgonen med ett leende på läpparna och studsar upp ur sängen (efter en halvtimme med att snooze)....och den där känslan i magen bara är magiskt rätt...?! vet du vad jag menar? om inte så är de nog dags för dig att byta jobb...

De jag ville komma fram till är iallafall att jag älskar mitt jobb, men just i helgen har de varit skönt att vara ledig o bara var.

Dagen började på de bästa möjliga sätt och en härlig frukost på de...

Sen möte jag upp fina Maria och strosade runt på stan, sa hey till gänget på Nudie, provade kläder på beyond retro och tog en mega fika i solen på Cappuccino...

Jag & Maria på Beyond Retro <3


Maria var tvungen att springa iväg. Istället möte jag upp Emilia och tog en sväng till Rubinen, vi trottsade regnet och satte oss i soffan på uteserveringen. De va kallt men med filtar och te så gick de.

tips: rubinen har förövrigt världens godaste cesarsallad....mummma...!!!

Jag min filt & mitt älskade te



Vackra Emilia + den goa cesarsalladen
-----------
Nu blire Pearl Harbor & täcket i soffan...Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar