fredag 20 maj 2011

Skjut mig....!!!

Gbg-Sthlm...

Jag orkar inte, jag har sån otur...

Sätter mig på tåget efter dag fylld med stress, huvudvärk och ryggont... Tummen upp...eller?  Ryggvärken gör att jag får en helt galen spännings huvudvärk och inte är nåt stort fan av höga ljud, Hur som helst....

Jag sätter mig på tåget, har precis hunnit få i mig lite mat och stressar ner. Sätter mig på min bokade plats vid en fyr-sitsare vid fönstret, i vanlig ordning. Mot min plats kommer de än Italienare i ca 40 års åldern, han talar engelska. Jag granskar honom från topp till tå, och nej, inte för att han är snygg...Big No No... men han har på sig D&G jeans, ett Gucci skärp som skriker GUCCI, ett par Prada skor o som pricken över i... De viktigaste....En LV väska...haha!

Han har två barn med sig i Ca 3 och 5 års åldern, även dom med en hel kollektion av märkes kläder + varsin IPAD... HALLÅ ELLER....vad händer med världen..?!?!

Barnen skriker, filmerna på deras Ipad är på högsta volume...PALLA!

Jo, men då undrar denna man om jag vill dela en flaska rött med honom, eller om de finns nåt annat jag önskar från bistron. Nej tack, men snällt att herrn frågade :)

Sedan dess har han:

- Satt sig brevid mig!
- Frågat ut mig om mitt liv!
- Tagit min tidning!
- Kollat på allt jag gjort på datorn (så detta inlägg tog en timma att skriva)

Nu en Ipren och försöka få igång mitt spotify som inte vill fungera till råga på allt.

Bara 1h och 17 min kvar....Jag räknar!!!!

1 kommentar: